Superliga Romaniei "Ambuscadă din partea celor în uniforme" la meciul dintre Rapid şi FCSB pe Arena Naţională

Data publicării:
Sursa: Agerpres
Sursa: Agerpres

Rapid-FCSB s-a disputat pe Arena Naţională în faţa a 43.000 oameni. Giuleştenii au câştigat cu 4-0 şi au relansat lupta la titlu, reuşind să reducă distanţă faţă de FCSB la doar 4 puncte în clasament. E drept, însă, că în caz de egalitate de puncte FCSB are un avantaj, pentru că la înjumătăţire a pierdut jumătate de punct. 



Organizarea meciului pe Arena Naţională nu a fost o misiune uşoară, însă. O spune Daniel Carciug, sponsorship manager la FC Rapid. Acesta indică şi spre o "ambuscadă a celor în uniforme". 

"Să joci pe Giulești este o bucurie în sine, pentru că oferă o energie magică. Este un stadion pe care îl cunoști, cu bune și cu rele, te simți acasă. Te înalță propria lui dimensiune, te poți exprima așa cum simți și, cel mai important, îl simți al tău.

Dimensiunea lui magică te cuprinde în brațele ei, oferindu-ți din propria căldură după o săptămână grea. Fiecare cântec este o rugă către divinitate pentru a adăuga o putere magică jucătorilor. Ca în final să primești un răspuns al zeilor printr-un gol în poarta adversă.

Asta mă încântă la fiecare meci de pe Giulești, transformat într-un construct identitar. În schimb, să joci pe Arena Națională este precum o vacanță într-un tărâm îndepărtat.

Este necesar pentru a ieși din rutina casei tale și pentru a căpăta noi perspective. Este plăcut să experimentezi beneficiile, dar extrem de neplăcut să te pregătești. Să îți faci bagajele pentru a pleca în vacanță poate fi o etapă mai puțin plăcută. Să pregătești într-o săptămână un meci pe Arena cu 48.000 de oameni este o provocare pentru oricine. Arena nu doar că nu o cunoști, dar este greu să o personalizezi, să o faci să aibă magia Giuleștiului. Are altă structură, suporterii nu sunt familiarizați. Să nu mai zic de echipa de organizare, staff, voluntari și parteneri. Echipa stadionului îți este străină, este greu să te conectezi și să existe automatisme.

Cu toate astea, Arena este un stadion interesant. De exemplu, parcarea supraetajată. Poți oferi suporterului posibilitatea să achiziționeze loc de parcare. Câte cluburi fac asta în Superliga? Dorința de a ajuta suporterul să vină cu mașina a fost o ambuscadă din partea celor în uniforme, care nu văd decât anarhie. Drept dovadă, nu a fost niciun incident, deși au ținut coada 60 de minute.

Lumea s-a schimbat și continuă să o facă, doar gândirea retrogradă a celor care ne apără de noi rămâne în secolul trecut", a punctat Daniel Carciug.

"Rapid, cel mai iubit club din România"



"Spectacolul a fost la cote înalte, atmosfera fiind una memorabilă. Victoria a venit ca o confirmare firească a unei victorii de brand.

Un sold-out pe Arena la un meci de Liga 1 a fost un record pe care FC Rapid 1923 l-a atins. Confirmă ideea că Rapid este cel mai iubit club de fotbal din România.

În spate, organizarea a fost o bătălie cu propria anduranță. Ticketingul a fost în prima linie, sufocat de cereri, limitări ale stadionului, blocaje, zone tampon și de cei care au dorit bilet când nu mai existau.

Mircea a fost un erou nevăzut într-o bătălie cu propria testare a oboselii. A rezistat nopți până târziu pentru ca angajații, partenerii și ceilalți clienți să prindă bilete. A reușit un sold-out, privând familia și prietenii de un 8 martie.

Social media a fost un spațiu de comunicare în care Alex și-a arătat devotamentul către o informare cât mai eficientă.

Băieții de la Entertix au fost pe baricade la fiecare apel. Partenerii au fost exemplari în înțelegerea contextului, iar presiune a fost dozată corect. Toate lojile au fost achiziționate, însemnând o sumă importantă.

În timp ce VIP Experience a adunat 300 de bilete vândute, unde cateringul a fost la cote înalte. Zona de securitate s-a descurcat remarcabil în condițiile configuratiei din interior.

În final, la superlativ a fost Programul de voluntariat, care a dovedit că poate să livreze un meci muncind 15 ore în continuu.

Sunt convins că acest meci este dovada capacității de organizare pentru sezonul viitor, plin de meciuri europene.

Un meci în care a trezit la viață un segment adormit de rapidiști și pe care clubul este forțat să îl fidelizeze în procesul de creștere al brandului în etapa următoare.

Am arătat în victoria contra celor din Berceni o capacitate fantastică de a ne ridica la înălțimea spiritului rapidist.

Dincolo de victorie, ieșirea pe Arena Națională ne-a adus noi perspective despre organizare și potențialul pe care Rapid îl are.

Ne întoarcem de pe Arena Națională ca dintr-o vacanță reușită.

Pentru că, în final, este vorba despre a ne întoarce și a aprecia și mai mult Giuleștiul", a mai scris Daniel Carciug pe Facebook. 

Autorul articolului: Florin Răvdan | Categorie: Superliga Romaniei




logo icon Articole asemănătoare
logo icon Cele mai noi articole
logo icon Cele mai citite

DC Media Group Audience
pixel