Echipa nationala Continuă scandalul între impresari după transferul lui Horaţiu Moldovan. Andrei Balmoş spune că Bogdan Apostu vrea doar să se răzbune

Data publicării:
Sursa: Agerpres
Sursa: Agerpres

Andrei Balmoş, impresarul lui Horaţiu Moldovan, a făcut mai multe precizări cu privire la transferul portarului de la FC Rapid la Atletico Madrid. Acesta nu l-a uitat, în declaraţia sa, nici pe Bogdan Apostu, omul care spune că trebuie să primească un comision pentru transferul portarului. 



"Cu câteva zile înainte că Atletico de Madrid să facă anunțul oficial cu privire la transferul jucătorului Horațiu Moldovan au apărut în mass-media o serie de afirmații defăimătoare la adresa acestuia. La început ne-am propus să nu le răspundem.

Am considerat că nu sunt decât o izbucnire de orgoliu a colegului meu Bogdan Apostu, cel care l-a reprezentat pe Horațiu începând cu 26.11.2018 până la dată de 26.11.2022. Ne-am așteptat că totul să înceteze imediat și să se înțeleagă că transferul lui Horațiu Moldovan la o echipa de top nu este un prilej de poze pentru foști agenți la Madrid", a scris Andrei Balmoş pe Facebook.

"Dl Apostu a ales o armă pe care a considerat-o potrivită: Răzbunarea"

Bogdan Apostu i-a transmis un ultimatum lui Horaţiu Moldovan: banii sau instanţa. 

"Nu e altceva decât expunerea realității și a stării de fapt a ultimilor 6 ani în relația mea cu el. Eu nu-mi doresc altceva decât să-și respecte cuvântul și agreement-ul. Recunoștința oricum nu există, m-am convins încă o dată.

Eu fac un apel public către el. Mai are o săptămână în care are timp să-și respecte înțelegerile avute. Dacă nu, din păcate, mă văd nevoit să mă adresez instanțelor. Nu îmi place să creez un astfel de conflict, dar, dacă nu e altă soluție, asta e situația.

Există o realitate. Sunt două aspecte. Unul e contractul pe care l-am avut între părți, în care trebuia să primesc 3% din salariile lui de până acum, lucru care nu s-a întâmplat până acum.

Nu e vorba doar de salariile de la Rapid, am avut contract cu el 6 ani. În acești 6 ani nu i-am cerut salariul și nici nu mi-a dat. Am crezut că vom câștiga cu adevărat bani când va pleca în străinătate.

L-am dus la atâtea echipe la care nu a jucat, deci e clar că am crezut în el și a ajuns un portar important. Al doilea lucru: 7% din suma de transfer. Sunt banii mei. El știe foarte bine asta, la fel și Victor Angelescu, și Daniel Niculae.

Am avut un agreement când a semnat prelungirea cu Rapid: 7% din suma respectivă sunt banii mei, eu urmând să-i facturez când se transferă. UEFA, din punct de vedere legal, nu mai lasă altă entitate juridică să dețină drepturi federative din transferul unui jucător – doar clubul în sine și jucătorul. Nu puteam să-i facturez 7%. Din ce sumă? Nu știam suma. Eu îi facturez după ce se transferă”, a declarat Bogdan Apostu, la Digisport. 

Andrei Balmoş i-a răspuns lui Apostu, pe care îl acuză că vrea să se răzbune pe portarul naţionalei. 

"Din păcate am constatat, cu mare dezamăgire, că dl. Apostu a întreținut constant “zgomotul” și a trecut pas cu pas la o veritabilă campanie în care început să denigreze și să păteze imaginea publică a lui Horațiu. Dl. Apostu a ales o armă pe care a considerat-o că fiind potrivită scopurilor sale și care poate îl caracterizează: Răzbunarea.

Fratele lui Horațiu, familia acestuia, au devenit instrumente folosite de către dl Apostu prin care acesta și-a expus public frustrarea. Cui (Quid) Prodest Bogdan?

În timpul tiradelor sale, Dl Apostu a descris o situație sumbră a fotbalului românesc și care poate explică și declinul acestuia. Am aflat cu ocazia aparițiilor Dlui Apostu că talentul unui jucător nu are nici o importanţă. Contrar, ceea ce este esențial este capacitatea de a putea influența achizițiile echipelor din Liga 2 sau Liga 3 - marea majoritate cluburi de drept public sau finanțate de la bugetul de stat.

Am aflat de asemenea că reglementările specifice din fotbal care interzic TPO (Third Party Ownership) sunt opționale pentru cluburi și mai ales pentru domnia sa. Facem un apel public către Dl Apostu să înceteze campania sa denigratoare la adresa lui Horațiu Moldovan și a familiei sale și să nu se mai “agațe” de imaginea acestuia pentru a-și face publicitate și a sta în atenția publicului.

Credem că jucătorii, părinții jucătorilor minori care doresc să aibă un agent au înțeles deja ce se întâmplă dacă nu se face ceea ce își dorește dl. Apostu: urmează o campanie media ostilă cu scopul de a determina să se răspunde dorințelor acestuia", a mai scris Balmoş.

Impresarul lui Moldovan anunţă şi el că se va adresa instanţelor

"În măsura în care Dl. Apostu va continuă campania începută în spațiul public, ne vom vedea nevoiți să ne adresăm atât forurilor din fotbal naționale și internaționale care reglemeneaza activitatea de agent, cât și instanțelor judecătorești.

De asemenea, adresăm rugămintea către mass – media de a nu mai permite și a nu mai găzdui manifestări care aduc atingere drepturilor individuale ale jucătorului Horațiu Moldovan și a familiei acestuia de către dl Apostu. În cazul de față asistăm doar la o răzbunare personală a acestuia că urmare a imposibilității sale de a realiza o tranzacție în termenii doriți de către domnia să.

Imaginea publică a unei persoane nu poate fi afectată public din considerente personale cum sunt cele ale dlui. Apostu.Horațiu Moldovan a început o nouă etapă în carieră să profesională, această este rezultatul muncii sale permanente, ambiției și dorinței de a performa. El mulțumește tuturor celor care l-au susținut și îl susțin în activitatea să profesională", a completat Andrei Balmoş.

Amintim că Horaţiu Moldovan s-a transferat de la FC Rapid la Atletico Madrid în această iarnă, pentru 800.000 euro. Aceasta a fost valoarea clauzei de reziliere din contractul portarului cu giuleştenii. Ultimul meci jucat de acesta pentru FC Rapid a fost victoria cu FC U 1948, scor 4-3, pe Giuleşti. La Atletico, Horaţiu Moldovan nu a jucat, încă, niciun minut. 

Autorul articolului: Florin Răvdan | Categorie: Echipa nationala




logo icon Articole asemănătoare
logo icon Cele mai noi articole
logo icon Cele mai citite

DC Media Group Audience
pixel