Liga Campionilor Controverse uriașe după victoria Realului în Champions League! Decizia de anulare a golului germanilor, incorectă

Data publicării:
Agerpres
Agerpres

Numeroși specialiști au analizat faza anulării golului formației lui Bayern Munchen, în semifinala Ligii Campionilor, penultim act încheiat cu victoria celor de la Real Madrid.



Real Madrid s-a calificat dramatic în finala Champions League, după ce a învins-o pe Bayern Munchen cu scorul de 2-1 (0-0), miercuri seara, pe Stadionul „Santiago Bernabeu”, în manșa secundă a semifinalelor.

De Ligt a marcat la finalul uneia dintre ultimele faze de atac ale bavarezilor, însă golul său a fost anulat pentru un presupus ofsaid. Asupra acestei decizii s-au pronunțat mai mulți specialiști în arbitraj.

Golul lui Bayern, anulat eronat

Marius Avram a transmis, după analiza fazei din jocul de miercuri seară, că golul a fost anulat greșit.

„A fost anulat eronat. De Ligt e în ofsaid în momentul pase, dar nu participă la joc. Mingea ajunge la Mazraoui. Între timp, De Ligt ajunge într-o poziție regulamentară. Marciniak a fluierat înainte ca mingea să ajungă în plasă, de asta n-a putut interveni VAR-ul...

Sunt surprins că la nivelul ăsta e o greșeală atât de mare. Nu o greșeală de ofsaid sau nu, e foarte strâns, milimetric. S-a greșit pentru că nu s-a respectat protocolul, unde scrie că tușierul trebuie să aștepte finalul fazei și apoi să ridice fanionul. Astfel, îi lasă pe cei din cabina VAR să analizeze faza.

Faptul că a ridicat fanionul i-a făcut pe cei de la VAR să nu poată interveni. A fost o dublă greșeală, a tușierului și a lui Marciniak, care putea fluiera după finalul fazei.

N-avem de unde ști dacă a fost sau nu gol. Această decizie pune o pată neagră pe arbitraj, sunt sigur că vor fi multe discuții. Greșeala mai mare e a asistentului, care a ridicat fanionul. Marciniak avea voie să mai aștepte până la fluier”, a declarat Marius Avram, la Euro Fotbal, citat de DigiSport.

De asemenea, și Pavel Fernandez, specialist al Marca, s-a pronunțat asupra deciziei, spunând că golul „a fost anulat eronat. De Ligt e în ofsaid în momentul pase, dar nu participă la joc. Mingea ajunge la Mazraoui. Între timp, De Ligt ajunge într-o poziție regulamentară.

Marciniak a fluierat înainte ca mingea să ajungă în plasă, de asta n-a putut interveni VAR-ul”, a declarat Fernandez.

Autorul articolului: Iulia Horovei | Categorie: Liga Campionilor




logo icon Articole asemănătoare
logo icon Cele mai noi articole
logo icon Cele mai citite

DC Media Group Audience
pixel