Superliga Romaniei "Mă pui să dau din casă, sper să nu se supere dl Şucu pe mine". Sponsorship manager-ul lui Rapid anunţă obiectivul strategic al clubului

Data publicării:
Sursa: Agerpres
EXCLUSIV
Sursa: Agerpres

Daniel Carciug, sponsorship manager la FC Rapid, a anunţat unul dintre obiectivele strategice ale Rapidului. Ar fi primul club din România care ajunge la acest nivel. 



L-am întrebat pe Daniel Carciug dacă modelul socios, al cluburilor din Spania sau Portugalia, ar putea fi implementat la Rapid Bucureşti, astfel încât fanii giuleşteni să simtă că investesc şi ei în club. 

"Mă pui să dau din casă, sper să nu se supere domnul Şucu pe mine. Unul dintre obiectivele strategice ale clubului este listarea la bursă. Probabil în următorii ani, suporterii Rapidului şi nu numai vor putea să cumpere acţiuni de pe BVB sau alte platforme. Nu e aceeaşi metodă de organizare, totuşi. Nu discutăm de formulele de la Barcelona sau Benfica. Aici discutăm despre un S.A (n.r. societate pe acţiuni). Şi atunci, trebuie să venim cu varianta de acţiuni. Cel mai probabil se va întâmpla asta în viitorul apropiat. În momentul ăla, vom reuşi să dăm posibilitatea suporterilor rapidişti să simtă că clubul le aparţine.

Noi am făcut deja paşi în direcţia asta. Am dat drumul programului de voluntariat, unde suporterii vin şi sunt parte din organizarea meciului. Acolo e o energie incredibilă. Sunt oameni care vin cu tot felul de idei. Mare parte din elanul ăsta a fost rezultatul faptului că am dat voie suporterilor să vină în club, i-am rugat să ne ajute. Multe dintre idei le-au implementat chiar ei, şi nu doar în ziua meciului. Şi noi am încercat să îi plătim, să le dăm bani, dar au refuzat. 

Şi atunci, acţiunile la bursă sunt un pas absolut firesc, având în vedere energia suporterului rapidist", a declarat Daniel Carciug într-un interviu exclusiv pentru DC Sport. 

"Al treilea patron" de la Rapid spune cum se construieşte un brand de succes

Întrebat ce este, de fapt, sponsorship manager-ul, Daniel Carciug a glumit şi a spus că "eşti al treilea patron". Ulterior, a intrat şi în detalii. "Sunt trei procese, tehnic vorbind. Atragerea de sponsori, livrarea a ceea ce scrie în contract, şi apoi încasarea banilor de la sponsori. Însă, dacă e să nuanţăm, discutăm despre un departament de vânzări care vinde produsele de publicitate ale clubului. 

Sunt undeva la 30 de sponsori la club, dar ar fi bine să definim un pic treaba asta. Nu e neapărat vorba doar de sponsorship, sunt trei tipuri de contracte. E cel de sponsorizare, în care banii vin către un ONG, o fundaţie. Apoi discutăm despre publicitate şi în al treilea tip de contracte discutăm despre barter. Toate aceste tipuri de contracte sunt denumite sponsorship. În momentul de faţă, la Rapid avem 32 de contracte, de la cei mai mari la cei mai mici", a mai spus acesta. 

Autorul articolului: Florin Răvdan | Categorie: Superliga Romaniei




logo icon Articole asemănătoare
logo icon Cele mai noi articole
logo icon Cele mai citite

DC Media Group Audience
pixel
Iti place noua modalitate de votare pe DCSport.ro?